piątek, 6 listopada 2015

Pompa wtryskowa c 330 po regeneracji

Rolnictwo Części do maszyn rolniczych. POMPA WTRYSKOWA PO REGENERACJI C - 3MOTORPAL. Silnik i skrzynia pracują doskonale. W zeszłym roku… wymieniony rozdzielacz podnośnika.


Słyszałem opinie że pompa sie od c3sie nie nadaje wiec chce sie. Jakiś czas temu pytałem Was o kilka kwestii związanych z silnikiem wyprodukowanym przez Zakłady. I tak jak koledzy wyżej napisali- regeneracja pompy wtryskowej pomogła. Kupiłem jakieś lata temu ciągnik c3, o którym nie miałem . Witam jak w temacie planuje zrobić regeneracje pompy wtryskowej powiedzcie mi czy jest to możliwe w domu czy muszę oddać do jakiegoś . Nigdy jeszcze nie rozkręcałem Pompy wtryskowej więc nie wiem co z tego.


No tak tego zapomniałem dodać, że to już pompa od nowszych C - 330. Tam też były pompy po regeneracji , ale nawet nie były umyte z oleju i . KAUCJA REGENERACJA POMPY WTRYSKOWEJ DO URSUS C330. Mam ursusa c3po kapitalce ciapek nie miał regeneracji pompy wtryskowej i ma bardzo mało siły i powoli . Sprzedam pompę wtryskową po regeneracji do Ursusa C - 3oraz C-360.


Cena za pompę do C - 3to 600zł (przy zdaniu starej). Czy przyczyną wyrzucania wody przy zwiększaniu obrotów w c3może być termostat? Pompa Ursus c - 3(cena 4zł). Pompę wtryskową należy ustawić tak aby ząbek na kołnierzu.


Ale na przykład ja mając pompę po regeneracji ustawiłem początek wtrysku na pierwszy otwór . Znaczenie droższa jest naprawa lub wymiana pompy wtryskowej. Witamy na aukcji firmy Maniek - pompy i podzespoły do ciągników. Oś przednia , układ kierowniczy C - 3. Ursus C - 3czy C-3nową pompę można . KPL PRZEWODÓW WTRYSKOWYCH C - 330.


Regeneracja wtryskowych pomp ciągnik ✦ firmy w Polsce ✦ zobacz listę firm w Panoramie Firm. Oferujemy usługi regeneracji głowic zaworowych do ciągników. C 3regeneracja pompy wtryskowej. Pompy to niezwykle proste urządzenia wykorzystywane do przepompowywania wody czystej oraz mającej różne . Dostępność: dostępny na zamówienie.


WSKAŹNIK (BAGNET) OLEJU POMPY WTRYSKOWEJ C - 3, C-360. ZAWÓR POMPY WTRYSKOWEJ C - 330M. Hydrotor oferuje kompleksową regenerację elementów hydrauliki siłowej maszyn.


Zetor major palacy,jezdzacy pompa , wtryskowa po regeneracji ,nowe detki tyl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty